Açıklama
Zarif, Şık ve Sportif Tasarım
Şık el yapımı bir takım elbise gibi zarif, etkileyici bir tasarım ve sportif bir performans Burgman 400 ile sizi bekliyor. Pratiklik ve rahatlığın çekici kombinasyonunu, konforlu bir sürüş ile yaşamaya hazırlanın.
Kazanan Performans
400cm3 DOHC motorunun anlık tepkisi ve güçlü ivmesinden ve akort edilmiş hava emiş notasının canlandıran sesinden, bağlantılı tip arka süspansiyon ve öndeki 15 inçlik tekerleğin sağladığı çevik yol tutuşuna kadar BURGMAN 400, kazanan performans sağlamak üzere tasarlanmıştır.
Çekiş kontrol sistemi
Yeni çekiş kontrol sistemi, gaz tamamen açık şekilde durur konumdan harekete geçerken kaymayı azaltır ve verimli şekilde ileri yönlü hareketi sağlamak amacıyla kaygan veya engebeli yol yüzeylerinde tekerlek patinajını azaltır. Islak asfaltta veya parke taşlı sokaklarda sürüş olsun, çekiş kontrolü sürücünün kafasının rahat olmasını ve mükemmel yol tutuş yeteneği sunar. Sistem, sağ gidondaki bir anahtar ile açılıp kapatılabilir.
Suzuki Gelişmiş İmmobilizer Sistemi (SAIS)
Suzuki Gelişmiş İmmobilizer Sistemi (SAIS) yetkisiz kişilerin motosikleti çalıştırmasını önlemek için araç sahibinin anahtarında elektronik bir tanımlama sistemi kullanır. Yalnızca motosiklet sahibinin anahtarı için açılan manyetik kapak, ek güvenlik için kontak anahtarını korur.
Tek hamlede durun
Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS)*, tekerlek hızını izler ve daha fazla güven ve kontrol sağlamak için durma gücünü mevcut çekiş gücüyle eşleştirir. Güvenli bir sürüş deneyimi ile kontrol sizde olsun.
* ABS, fren mesafesini kısaltmak için tasarlanmamıştır. ABS, viraj alırken fren yapmanın neden olduğu tekerlek patinajını önleyemez. Lütfen dikkatli sürün ve ABS’ye aşırı güvenmeyin.
Motor tipi: 4 zamanlı, 1 silindir, sıvı soğutmalı, DOHC
Çap x strok: 81,0 mm x 77,6 mm (3,189 inç x 3,055 inç)
Motor hacmi: 400 cm3 (24,4 cu. inç)
Maksimum Tork: 35,2 Nm / 4900 min-1
Maksimum Güç: 22 kW / 6300 min-1 (30 PS)
Kompresyon oranı: 10,6 : 1
Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon
Marş sistemi: Elektrik
Yağlama sistemi: Karterli yağlama
Şanzıman: CVT
Ateşleme sistemi: Elektronik marş
Yakıt deposu kapasitesi: 13,5 L (3.6/3.0 US/Imp gal)
Yağ kapasitesi (bakım): 1,5 L (1.6/1.3 US/lmp qt)
Yakıt Tüketimi: 4,0 l/100km
CO2 (g/km): 94