gsx s1000GT

Hızlı Bilgi Kategori:

Açıklama

GT ile Kişiselleştirilmiş Sürüş Keyfi

Konfor, kontrol edilebilirlik, bağlanabilirlik ve göz alıcı stil, GT (Grand Tourer) unvanına yakışır bir sport touring deneyimi sunmak için, hükmedici büyük motor hacminin yarattığı performansla birleşiyor.

İster size eşlik eden bir yolcu ile uzun ve virajlı yolları tek başınıza aşın, isterseniz akıllı telefon bağlantınızı yapın ve yüksek performans ile eşsiz bir sürüş deneyimi yaşayın; GSX-S1000GT, sürüş keyfini varış noktanızdan çok daha önemli kılmak için tasarlanmıştır.

 

Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S.)

Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S.), performans özelliklerini sürüş tarzınıza veya sürüş deneyimi seviyenize en uygun şekilde optimize etmenizi sağlayacak, kullanımı geliştirecek ve sürüşe konsantre olmanıza yardımcı olacak bir grup gelişmiş elektronik sistem sunar. S.I.R.S. ister uzun mesafeli turlar, ister şehrinizdeki caddelerde eğlenceli bir gezinti için, yeni GT’yi daha kontrol edilebilir, daha öngörülebilir ve sürüşü kolaylaştıracak daha fazla güven ve keyif sunuyor.

 

Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S.)

Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S.), performans özelliklerini sürüş tarzınıza veya sürüş deneyimi seviyenize en uygun şekilde optimize etmenizi sağlayacak, kullanımı geliştirecek ve sürüşe konsantre olmanıza yardımcı olacak bir grup gelişmiş elektronik sistem sunar. S.I.R.S. ister uzun mesafeli turlar, ister şehrinizdeki caddelerde eğlenceli bir gezinti için, yeni GT’yi daha kontrol edilebilir, daha öngörülebilir ve sürüşü kolaylaştıracak daha fazla güven ve keyif sunuyor.

 

Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi (STCS)

GT’nin yeni 5 modlu çekiş kontrol sistemi (+OFF ayarı), daha az stres ve yorgunlukla daha güvenli bir kontrol için daha fazla stabilite sağlamak üzere tasarlanmıştır. İnce kademeli mod ayarları, sistemin, ister tek başına ister bir yolcuyla birlikte, yük taşıyarak veya kötü hava koşullarında binerek, bir grand tourer’ın üstün olmasının beklendiği farklı sürüş koşullarına daha iyi uymasını sağlar. Seçilen mod ne kadar yüksek olursa, kontrol o kadar hızlı devreye girer ve sistem tekerlek patinajını kısıtlamada o kadar proaktif olur.

Not: Çekiş Kontrol Sistemi, sürücünün gaz kontrolünün yerini tutmaz. Sürücü bir viraja girdiğinde ve/veya fren yaptığında aşırı hızdan kaynaklanan çekiş kaybını önleyemez. Ön tekerleğin yol tutuşunu kaybetmesini de engelleyemez.

 

Motor tipi: 4-zamanlı, 4-silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC

Çap x strok: 73,4 mm x 59,0 mm (2,9 inç x 2,3 inç)

Motor hacmi: 999 cm³ (61,0 cu. inç)

Maksimum Tork: 106 Nm / 9.250 min-1

Maksimum Güç: 112 kW / 11.000 min-1 (152 PS)

Kompresyon oranı: 12,2:1

Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon

Marş sistemi: Elektrik

Yağlama sistemi: Karterli yağlama

Şanzıman:  6-vitesli senkromeç dişli

Ateşleme sistemi: Elektronik ateşleme (transistörlü)

Yakıt deposu kapasitesi: 19,0 L (5,0 / 4,2 US/lmp gal)

Yağ kapasitesi (bakım): 3,4 L (3,6 / 3,0 US/lmp qt)

Yakıt Tüketimi: 6,1 l/100km

CO2 (g/km): 143

Kocaeli Kaya Motor

İletişim

Mehmet Ali Paşa Mah. Demokrasi Bulvarı No:81 İzmit/Kocaeli

+902623331233
info@kocaelikayamotor.com.tr
×