Sportif ve Maceracı
Suzuki’nin, farklı dünyaları buluşturan crossover segmentindeki vizyonu, yeni GSX-S1000GX ile hayat buluyor. Bir spor motosikletin heyecan verici sürüşünü bir macera motosikletinin konforuyla birleştiren yeni GSX-S1000GX, çok yönlü yapısıyla uzun ya da kısa tüm yolculuklarınızı yüzünüzü gülümseten bir tecrübeye dönüştürecek.
Zarafetle Yorumlanmış Agresif Hatlar
Keskin hatları ve çok katmanlı geçişleriyle bir spor motosikletin agresif görünümüne sahip olan GSX-S1000GX, yerden yüksek şasisi ve dik oturma pozisyonuyla da uzun yola hazır olduğunun ipuçlarını veriyor. Saf gücü ve hassas bir kontrolün inceliğini bir araya getiren GSX-S1000GX, bu anlayışı tasarımına da yansıtıyor. Sportif hatları GSX-S1000GX’ın yüksek performansını tasarımına yansıtırken detaylardaki incelik görünümüne zarafet katıyor.
Sıralı Dört Silindir Motor
GSX-S1000GX’in kalbinde 999 cc hacminde sıralı dört silindir bir motor bloğu var. Hem sportif hem de uzun yol sürüşüne göre optimize edilmiş bu motor farklı yol koşullarında ihtiyacınız olan performansı size sunuyor.
Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES)
GSX-S1000GX, elektronik süspansiyonla donatılmış ilk Suzuki motosiklet. Bu süspansiyon yapısı GSX-S1000GX’in çok daha esnek bir karaktere sahip olmasını sağlıyor. Farklı yol koşullarında zahmetsiz bir şekilde ayarlanabilen bu süspansiyonlar daha iyi bir yol tutuşu sağlayarak sürüşünüzü çok daha güvenli ve eğlenceli bir hale getiriyor.
Motor Tipi: 4 zamanlı, 4 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC
Silindir Çapı × Strok: 73.4 mm x 59.0 mm
Motor Hacmi: 999 cm3 (61.0 cu. in.)
Maksimum Tork: 106 Nm / 9.250 min-1
Maksimum Güç: 112 kW / 11.000 min-1 (152 PS)
Sıkıştırma Oranı: 12.2 : 1
Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu
Yağlama Sistemi: Islak karter
Yakıt Tankı Kapasitesi: 19.0 L
Yağ Kapasitesi (Revizyon): 3.4 L
Yakıt Tüketimi: WMTC’de 16.1 km/L (6.2 L/100 km)
CO2 (g/km): 143