Açıklama
Suzuki GSX-R serisi, dünya çapında bir milyondan fazla satarak 30 yılı aşkın süredir spor motosiklet performansını tanımlıyor.
Bu nedenle, hayatlarını GSX-R’ye ve işine adamış Suzuki mühendisleri sorumluluklarını; “Her GSX-R, rakipsiz bir pakette, çok hafif ve sınıfında en iyi performans gösteren motosiklet olmalıdır.” felsefesi ile çok ciddiye alıyor.
125cm3 sınıfında birinci sınıf güç-ağırlık oranı ve ivmelenmenin yanı sıra çevik kullanıma ve mükemmel yakıt ekonomisine sahip devrim niteliğindeki Suzuki GSX-R125 ile tanışın.
Modern Omurga Çerçevesi ve Şasi
The GSX-R125’in otoyolda güven veren dengesi, dönüşlerde çevik yol tutuşu ve trafikte kolay manevra kabiliyeti modern bir şasiyle başlar. Merkezi çelik boru çerçeve, optimum burulma direncini hafiflikle birleştirir.
Dingil mesafesi 1.300 mm, boş ağırlığı sadece 134 kilogram ve sele yüksekliği sadece 785 mm’dir.
Gelişmiş Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
GSX-R125 , sürücünün gaz kolu üzerindeki hareketine ve ayrıca motor devrini, emme hava basıncını ve sıcaklığını, egzoz oksijen içeriğini ve soğutma sıvısı sıcaklığını izleyen sensörlerden gelen girdilere bağlı olarak yakıt aktaran gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir. Devir aralığı boyunca emme verimliliğini, gaz tepkisini ve motor gücünü iyileştirmek için GSX-R125, 32 mm gaz kelebeği gövdesine sahiptir. Çift püskürtmeli, dört delikli bir enjektör, püskürtmeyi iki delikten doğrudan emme supaplarına yönlendirir. Bol miktardaki emme havası, geniş kapasiteli hava kutusu ve verimli filtre ile sağlanır. Hassas elektronik yakıt enjeksiyon sistemi, GSX-R125’in olağanüstü yakıt tüketimine ve ekonomik çalışmasına katkıda bulunur.
Motor tipi: 4 zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, DOHC
Motor hacmi: 124,4 cm3 (7,6 cu.in)
Maksimum Tork: 11,0 Nm / 8500 min-1
Maksimum Güç: 11 kW / 10500 min-1 (15 PS)
Çap x strok: 62,0 mm × 41,2 mm (2,4 inç × 1,6 inç)
Kompresyon oranı: 11,0 : 1
Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon
Marş sistemi: Elekrikli
Yağlama sistemi: Karterli yağlama
Şanzıman: 6 vites senkromeç dişli
Ateşleme sistemi: Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Yakıt deposu kapasitesi: 11,0L (2,9/2,4 US/lmp gal)
Yakıt Tüketimi: 2,4 l/100km
CO2 (g/km): 55
Yağ kapasitesi (Genel bakım): 1,5L (1,6/1,3 US/Imp qt)