Açıklama
Motor
Hacim: 1037cc
Maksimum Tork: 100 Nm / 6.000 min-1
Maksimum Güç: 79 kW / 8.500 min-1 (107 PS)
Çalışma Tipi: 4 zamanlı
Ateşleme: Elektronik ateşleme (transistörlü)
Soğutma: Sıvı soğutmalı
Supap Düzeni: Çift üstten kam kontrollü (DOHC)
Silindir Dizilimi: 90° V-twin
Silindir Çapı x Strok: 100.0 mm x 66.0 mm
Sıkıştırma Oranı: 11.5:1
Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu, Ride-by-Wire donanımlı
Yakıt Tüketimi: 4,9 l/100km
CO2 (g/km): 115
Başlatıcı: Elektrikli
Yağlama: Islak karter
Debriyaj: Islak, çoklu plaka tipi
Şanzıman: 6 vitesli sabit dişli (constant mesh)
Hangi Yoldan Gideceksiniz?
2002 yılından bu yana motosiklet dünyasında kendine özel bir yer edinmiş en büyük V-STROM, bu yıllar içinde kendini geliştirerek macera sever motosiklet sürücüleri arasında güvenirliğiyle haklı bir üne sahip oldu. V-STROM 1050DE, yenilenmiş teknolojileri ve geliştirilmiş tasarımıyla bu ünü bir sonraki seviyeye taşıyor. İster asfalt dağ yollarında, isterse pek kimsenin uğramadığı toprak arka yollarda… Maceranız sizi nereye götürürse götürsün, V-STROM 1050DE yanınızda!
Tasarım
V-STROM 1050DE, V-STROM ailesinin gelenekselleşmiş maceracı görünümüne sahip. Tasarımında bir Paris – Dakar yarışçısı olan DR-Z’den ilham alınan V-STROM 1050DE, motosikletin gücünü vurgulayan keskin hatlara sahip. Alüminyum karter koruma, geniş gidon, metal sürücü pegleri ve ayakta sürüş pozisyonunda geniş bir görüş açısı sağlayan rüzgâr siperliğiyle de V-STROM 1050DE’nin maceracı tarafı vurgulanıyor.