Açıklama
MOTOR: “Çalıştır-Durdur” sistemine sahip tek silindirli, 4 zamanlı Piaggio i-get
MOTOR KAPASİTESİ: 155 cc
ÇAP X STROK: 58 mm / 58,7 mm
AZAMİ GÜÇ: 8750 dev/dk’da 12,4 kW
AZAMİ TORK: 6500 dev/dk’da 15 Nm
DAĞITIM: Tek üstten eksantrikli (SOHC) – 4 supap
SOĞUTMA: Sıvı
YAKIT SİSTEMİ: Elektronik enjeksiyon
YAĞLAMA: Islak karter
MARŞ MOTORU: Elektrikli
ŞANZIMAN: Tork sunuculu otomatik sürekli değişken şanzıman (CVT)
DEBRİYAJ: Otomatik santrifüjlü kuru debriyaj
ŞASİ: Preslenmiş desteklerle birlikte çelik boru tek beşikli yapı
ÖN SÜSPANSİYON: Teleskopik hidrolik çatal
ARKA SÜSPANSİYON: Hidrolik çift hareketli amortisör, 5 konumlu yay ön yükleme ayarı
FREN SİSTEMİ: Bosch iki kanallı ABS 10.0
ÖN FREN: Ø 25,4 mm çift pistonlu sürgülü fren kaliperi kullanılan Ø 260 mm disk fren
ARKA FREN: Ø 22 mm çift pistonlu sürgülü fren kaliperi kullanılan Ø 240 mm disk fren
ÖN LASTİK: Tubeless 100/80-16″
ARKA LASTİK: Tubeless 120/70-14″
SELE YÜKSEKLİĞİ: 799 mm
AKS MESAFESİ: 1395 mm
BOŞ AĞIRLIK: 136 Kg
YAKIT DEPOSU KAPASİTESİ: 7 litre (1,5 litre yedek depo dahil)
YAKIT TÜKETİMİ (WMTC DÖNGÜSÜ): 41 km/lt
CO2 EMİSYONU: 59 g/km
EMİSYON UYUMLULUĞU: Euro 5